توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه رسانههای دیجیتال سلامت میتواند کسب سهم از بازارهای جهانی را نیز میسر کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ نخستین جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت با هدف تجمیع ایده ها و توسعه بازار فعالان این حوزه، 25 و 26 مهرماه در مرکز همایش های رازی برگزار شد. 70 استارتاپ حوزهی سلامت در این جشنواره از محصولات خود رونمایی کردند و به معرفی خدمات پرداختند. از جمله رویدادهای حاشیه این جشنواره میتوان به برگزاری پنل تخصصی صادرات اپلیکیشن موبایل در عصر تحریم اشاره کرد.
مهندس امیر سرکندی از سخنرانان این پنل با اشاره به فضای 250 بیلیون دلاری موجود برای سرمایه گذاری در اپلیکیشن موبایل، افزود: ظرفیت بالایی برای اشتغال زایی و کسب درآمد در حوزهی صادرات اپلیکیشن مخصوصا در منطقه خاورمیانه وجود دارد.
استفاده از حداکثر ظرفیتهای داخلی و توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه رسانههای دیجیتال سلامت میتواند در کنار اشتغالزایی، کسب سهم از بازارهای جهانی را نیز میسر کند. گزارش خبرگزاری صدا و سیما را در این باره ببینید.