۶ دلیل برای سرمایه گذاری در اپ موبایل

۶ دلیل برای سرمایه گذاری در اپ موبایل

چرا سرمایه گذاری در اپ موبایل؟ این روزها بیش از همیشه، مردم وقتشان را به جای جستجو در وب‌سایت‌ها در اپلیکیشن های موبایل می‌گذرانند. آمارهای مربوط به سال ۲۰۱۸ میلادی نشان می‌دهد که به‌طور متوسط، کاربران اینترنتی که بیشتر زمان خود را به‌صورت آنلاین صرف اپلیکیشن های موبایل می‌کنند، حدود ۳٫۳ ساعت در روز است. طبق آمارها، حدود ۵۸ دقیقه از این مقدار زمان، به تنهایی در اینستاگرام صرف می‌شود و اغلب اوقات اپلیکیشن های موبایل دیگری مانند شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام‌رسان، روی صفحه‌نمایش گوشی‌ها به چشم می‌خورد.

 

اپلیکیشن های موبایل فرصت‌های جدیدی را برای افزایش درآمد ایجاد می‌کنند.

 

صرف‌نظر از اثرات مخرب اپلیکیشن‌های موبایل ، وابستگی ما به صفحه‌نمایش گوشی‌های موبایل ثابت می‌کند که دلایل بسیار زیادی وجود دارد تا پیش از پایان سال جاری میلادی، برای توسعه‌ی اپلیکیشن  های موبایل سرمایه‌گذاری کنید. در ادامه، فقط ۶ مورد از دلایل این موضوع را بیان می‌کنیم؛ پس با MTeam همراه شوید.

 

۱. بهتر دیده شدن نام تجاری

گرایش و وابستگی همه‌ی ما به گوشی‌های هوشمندمان به این معنی است که خلق اپلیکیشن های موبایل باعث می‌شود تا نام تجاری بتواند با بیشتر دیده شدن، بر سر زبان‌ها بیفتد. پس از نصب اپلیکیشن، کسب‌وکار شما روی موبایل مشتری است؛ آماده و منتظر، روی پرکاربردترین، مورداعتمادترین و پربازدیدترین دستگاهی که هرکدام از ما حداقل یکی از آن‌ها داریم.

 

۲. روابط بهتر با مشتری

داشتن یک اپلیکیشن به شما امکان ایجاد ارتباط بهتری را با مشتریانتان می‌دهد. می‌توانید این کار را با نوعی ارزش‌آفرینی انجام دهید؛ یک کانال ارتباطی سازگارتر داشته باشید و محتوای فوق‌العاده یا منحصربه‌فرد، تخفیف و سایر مزایا را از طریق آن ارائه دهید. بعد از انجام همه‌ی این موارد، از اپلیکیشن خود برای درک بهتر رفتار مشتری استفاده کنید تا بتوانید به موفقیت‌های بیشتری برسید.

 
 
 

۳. کانال بازاریابی مستقیم

داشتن یک اپلیکیشن، برند شما را احیا می‌کند و یک کانال بازاریابی مستقیم در اختیارتان قرار می‌دهد؛ کانالی که کاملا تحت کنترل شماست و روشی را برای تغییر در روند تولید و نزدیک شدن به مخاطبانتان در اختیارتان قرار می‌دهد.

درآمد موثر هزاره یا eCPM چیست؟
خواندن این مقاله
 
 

۴. خدمات بهتر با اپلیکیشن های موبایل

می‌دانیم که مردم، روش‌های سنتی خدمات مشتری را دوست ندارند و به‌جای آن رسانه‌های اجتماعی را جایگزین کرده‌اند. داشتن اپلیکیشنی مخصوص یک کسب‌وکار، گام بلندی است که امکان ارائه‌ی خدماتی بهتر را در قالبی که مخاطبان آن را می‌شناسند و دوست دارند، به شما می‌دهد. این یک راه عالی برای افزایش رضایت مشتری و روشی است که برند شما از طریق آن می‌تواند مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد.

 

۵. درآمد بیشتر

اگر یک آژانس مسافرتی دارید، احتمالا مشتریان برای تعطیلاتشان، از طریق تلفن یا دفتر آژانس، رزرو آنلاین انجام می‌دهند؛ اما اگر آن‌ها در تعطیلات خود، از طریق آژانس شما سفر نکنند و رزروی انجام ندهند، فرصت بزرگ بالقوه‌ای را ازدست داده‌اید. درحالی‌که اگر یک اپلیکیشن موبایل داشته باشید، این اتفاق نمی‌افتد.

به کمک اپلیکیشن های موبایل و با ایجاد فرصت‌های اضافی برای فروش، می‌توانید درآمدتان را افزایش دهید.

 
 

۶. سرپا ماندن بین جمعیت

این یک واقعیت است که رقبای شما حداقل یک اپلیکیشن دارند. با داشتن یک اپلیکیشن برای کسب‌وکارتان، می‌توانید این فرصت را به خود بدهید که در این رقابت، پابرجا بمانید و در زمینه‌ی کسب‌وکارتان خدماتی را ارائه دهید که تابه‌حال در آن حوزه کسی ارائه نداده است.

3 دیدگاه در “۶ دلیل برای سرمایه گذاری در اپ موبایل

  1. امروزه بیشتر مشاغل مهم برای معرفی بهتر محصولاتشان و جذب مشتری از طریق اپ موبایل با کاربران و مشتریانشان ارتباط برقرار میکنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *