لزوم داشتن اپلیکیشن برای یک کسب وکار چیست؟ آیا داشتن یک اپلیکیشن برای یک کسب وکار لازم است؟

لزوم داشتن اپلیکیشن برای یک کسب وکار چیست؟ آیا داشتن یک اپلیکیشن برای یک کسب وکار لازم است؟

لزوم داشتن اپلیکیشن برای کسب و کار در سال ۲۰۱۷ بر کسی پوشیده نیست!

امروزه دنیای دیجیتال و بازاریابی به روش های نوین، کسب وکارها را دچارِ تغییرات گسترده ای کرده است. آمارهای زیادی حکایت از آن دارد که راه کارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ ، از جمله ویدیو مارکتینگ و… ، از راهکارهای اصلی بازاریابی کسب وکارها در آینده های نه چندان دورخواهد بود. همچنین ، گسترش استفاده از گوشی های تلفن همراه ، باعث شده تا مهمترین وسیله ارتباطی مخاطبان ، که کسب وکارها از آن طریق بتوانند به بازار هدف خود دسترسی هدفمند و راحتی داشته باشند ، موبایل باشد. این موضوع ، بیش از پیش از اهمیت “موبایل مارکتینگ” یا بازاریابی و دسترسی به مخاطب هدف از طریق تلفن همراه پرده بر می دارد. (موبایل مارکتینگ به روش های بازاریابی گفته می شود که در نهایت به موبایل ختم شوند. این روش ها میتوانند شامل ویدئو مارکتینگ، بازار یابی از طریق شبکه های اجتماعی و یا داشتن اپلیکیشن اختصاصی باشد.)

به این آمار ها توجه کنید و به ما بگویید داشتن اپلیکیشن برای کسب و کار چه ضرورتی دارد؟!

  • ۸۰ درصد از کسانی که گوشی هوشمند دارند بر این باورند که بدون تلفن همراه نمی توانند زندگی کنند.
  • تا سال ۲۰۱۹، تعداد کاربران تلفن همراه به ۵،۲ میلیارد خواهد رسید. (یعنی نزدیک به ۷۵ درصد جمعیت کره زمین)
  • در هر ثانیه، ۸۵۰ اپلیکیشن ios از اپل استور دانلود می شود.
  • در حال حاضر ۴۵ در صد ایمیل ها با تلفن همراه باز می شوند.
  • کاربران گوشی های هوشمند در ماه به طور میانگین از ۲۶،۷ نرم افزار استفاده می کنند.
  • روند افزایش سالیانه تعداد نرم افزار های موبایل نصب شده، رشد ۳۴۵ درصدی را نشان می دهد.
  • حتی نوجوانان نیز ۳ ساعت در روز را در اپلیکیشن های مختلف سپری می کنند.
  • نیمی از افراد ۱۸ تا ۳۵ ساله، نرم افزار های موبایلی خرید (اپلیکیشن فروشگاهی) را نصب کرده اند. ( مقاله ی در ﻃﺮاﺣﯽ اﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻦ ﻓﺮوﺷﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﭼﻪ ﻧﮑﺎﺗﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﺮد؟ را بخوانید.)
  • جمعیت معتادان به موبایل (کسانی که روزانه بیشتر از ۶۰ اپلیکیشن موبایل را باز می کنند) سالانه ۵۹ درصد رشد می کند.
  • افراد بین ۲۴-۱۸ ساله در ایالت متحده امریکا ماهانه ۹۱ ساعت را در نرم افزار های موبایل خود سپری می کنند.
  • ۲۰ درصد از کل درآمد استار باکس در ایالت متحده، از پرداخت های موبایلی (به وسیله اپلیکیشن فروشگاهی ) می باشد.
  • نرخ مشارکت کسانی که از اطلاع رسانی سریع (پوش نوتیفیکیشن) استفاده می کنند ۲ برابر افرادی است که آن ها را فعال نکرده اند.
  • درصد افرادی که اطلاع رسانی سریع (پوش نوتیفیکیشن) را فعال کرده اند به طور میانگین ۵/۶۸ % است : اندروید% ۸۶- ios 51%

از این رو شرکت دانش بنیان MTeam ، به عنوان یکی از برترین شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و تولید اپلیکیشن اندروید و طراحی اپلیکیشن ios با سابقه ای طولانی و تجربه تولید بیش از ۱۰۰۰ اپلیکیشن تصمیم گرفته تا با تولید سری مطالب لزوم داشتن اپلیکیشن برای کسب و کار به راهنمایی کسب و کار های ایرانی در این حوزه پرداخته تا با ایده پردازی و بهره گیری از تکنولوژی اپلیکیشن، علاوه بر تحول کسب و کار خود، بتوانند مرز های بین المللی شدن را به روی بیزنس خود باز کنند.

11 دیدگاه در “لزوم داشتن اپلیکیشن برای یک کسب وکار چیست؟ آیا داشتن یک اپلیکیشن برای یک کسب وکار لازم است؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *