قوانین مهم ایمیل مارکتینگ

قوانین مهم ایمیل مارکتینگ

اگر قواعد صحیح بازاریابی از طریق ایمیل را رعایت کنید، این روش هنوز هم می‌تواند بهترین و ساده‌ترین راه برای ارتباط با مشتریان بالقوه‌ی شما باشد.

جفری جیمز، مشاور بازاریابی و کارشناس امور کسب‌وکار در آخرین مقاله‌ی خود، فهرست مهم‌ترین قواعد ایمیل مارکتینگ مؤثر را شرح داده ست:

۱- لیست مخاطبین را تا حد ممکن اصلاح کنید

۲- ایمیل‌ها را در ساعات کاری ارسال نکنید

۳- عنوان کوتاه و مرتبطی برای ایمیل خود انتخاب کنید

۴- از نام کوچک مخاطب استفاده کنید

۵- در ۲۰ کلمه‌ی اول ایمیل خود، به یک نکته یا مزیت مهم اشاره‌کنید

۶- به صمیمیت غیر واقعی تظاهر نکنید

۷- ویژگی خاص خود را بیان کنید

۸- در نوشتن متن ایمیل، به نقطه‌نظر مشتری توجه کنید

۹- از صحبت در مورد عملیات و توابع شرکت دست بکشید

۱۰- از علائم اختصاری ناآشنا و کلمات تخصصی استفاده نکنید.

۱۱- به‌جای استفاده از واژه‌ها و عبارات انتزاعی، از مثال‌های کاربردی استفاده کنید

۱۲- بیش‌ از حد از برتری خود تعریف نکنید

۱۳- سعی کنید با مشتریان وارد مکالمه شوید

۱۴- از مخاطبان سؤالاتی بپرسید که با بله یا خیر پاسخ داده می‌شوند

۱۵- بیش از یک مورد فراخوان دعوت به عمل فوری نداشته باشید

۱۶- از ارائه‌ی آمار و اطلاعات پرهیز کنید

 ۱۷- بهترین ترکیب مؤثر را برای ایمیل‌های خود پیدا کنید

5 دیدگاه در “قوانین مهم ایمیل مارکتینگ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *