طراحی اپلیکیشن اتوماسیون اداری و سازمانی

مدیران و کارشناسان در سازمان‌ها همواره دغدغه‌ی اطلاع از وضعیت کارتابل‌ها، وضعیت فعالیت‌های جاری، درخواستهای همکاران و … را دارند. جلسات، سمینارها، همایش‌ها و حتی سفر باعث عدم دسترسی به موارد مکتوب و در موارد بسیاری دوری از کامپیوتر و آنلاین بودن می‌شود. طراحی اپلیکیشن اتوماسیون اداری و سازمانی موجب نظم دادن به این موارد و دسترسی راحت و سریع در هر زمان می‌شود. همچنین امکان نظارت را بالاتر می‌برد. سازمان های زیادی هستند که به منظور بهینه کردن بهره وری و افزایش کارایی از انواع اپلیکیشن های اتوماسیون اداری استفاده می‌کنند.

 

انواع اپلیکیشن اتوماسیون اداری و سازمانی

 

شرکت MTeam علاوه بر تولید سفارش محصول مورد نظر شما در این حوزه، پیشنهادات و طرح های مختلفی را در زمینه طراحی اپلیکیشن اتوماسیون اداری و سازمانی ارائه داده و به تولید رسانده است. از جمله‌ی آن ها می‌توان عناوین زیر را نام برد.

 

اپلیکیشن صورت جلسات

این نرم افزار موبایل به منظور ثبت،  بایگانی،  مدیریت و انتشار صورتجلسات بر بستر تلفن همراه طراحی و تولید شده است و این امکان را به سازمانها می دهد تا جلسات خود را بصورت سیستمی و مکانیزه مدیریت نمایند و در نتیجه روند انجام کارها با سهولت بیشتری پیگیری شود. این نرم افزار شامل یک پنل مدیریتی می باشد که در آن نهادها و کاربران عضو هر نهاد توسط مدیریت پنل تعریف می شود و نقش آن ها در هر نهاد مشخص می گردد. کاربران مورد نظر مدیریت پنل از طریق نرم افزار موبایل صورتجلسات می‌توانند وارد حساب کاربری شخصی خود شوند و لیست صورتجلساتی که در آن ها حاضر بوده اند را مشاهده نمایند و به صورت الکترونیکی اقدام به امضای آن ها نمایند.

اپلیکیشن مدیریت وظایف ( Task Manager )

یک شبکه داخلی جهت ارجاع تسکهای کاربران شرکت به یکدیگر. دسته بندی وظایف در سه حالت انجام نشده، در حال انجام و انجام شده و ایجاد دسترسی ها امکان مدیریت وظایف را به سادگی فراهم می کند.

اپلیکیشن مدیریت مشتریان ( CRM )

این سامانه قابلیت ثبت اطلاعات پروژه ها و مشتریان به همراه عکس و روند پروژه را برای ارجاعات بعدی و گزارش دهی به مدیران ارشد سازمان دارا می باشد. در این پروژه به هر یک از مشتریان شرکت کد اختصاصی پروژه تعلق می گیرد که می توانند از طریق آن روند انجام پروژه را رصد نمایند.

اپلیکیشن OTT

این اپلیکیشن جامع برای مدیریت و اطلاع رسانی جامع در مقیاس بزرگ بسیار کاربردی است و امکاناتی شبیه یک پیامرسان جامع اختصاصی را دارد.

 

مراحل طراحی اپلیکیشن اتوماسیون اداری و سازمانی

 

مرحلۀ اول: طرح ایده و گرفتن سفارش ساخت اپلیکیشن

مرحلۀ دوم: طراحی صفحات

مرحلۀ سوم: برنامه نویسی اپلیکیشن

مرحلۀ چهارم: آزمون اپلیکیشن

مرحلۀ پنجم: تبلیغات و انتشار

مرحله ششم: بررسی بازخوردهای اپلیکیشن

 

سفارش اپلیکیشن اتوماسیون اداری و سازمانی

 

شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید و iOS ام تیم ، ارایه دهنده‌ی راهکارهای طراحی اپلیکیشن و بزرگترین شرکت سازنده اپلیکیشن ایران، به شما پیشنهاد می‌کند تا قبل از سفارش اپلیکیشن اتوماسیون مورد نظرتان، از محصولات MTeam در این حوزه دیدن کرده و برای مشاوره رایگان با ما (با شماره تلفن ۸۸۸۵۲۹۱۰-۰۲۱ ) تماس بگیرید. برای سفارش طراحی اپلیکیشن اتوماسیون اداری و سازمانی کافی است فرم زیر را پر کنید و دکمه ی ارسال را بزنید. همکاران ما به سرعت کار شما را پیگیری خواهند کرد.

 

CAPTCHA
Please wait...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *