تبلیغات در فضای مجازی از تبلیغ در تلویزیون پیشی می‌گیرد

تبلیغات در فضای مجازی از تبلیغ در تلویزیون پیشی می‌گیرد

تا دو سال آینده بیش از ۴۰ درصد کل هزینه‌های تبلیغات در جهان صرف تبلیغ در فضای مجازی می‌شود و از تبلیغ در تلویزیون پیشی می‌گیرد.
 

 

 

منبع: آفتاب نیوز

11 دیدگاه در “تبلیغات در فضای مجازی از تبلیغ در تلویزیون پیشی می‌گیرد

  1. تبلیغات در شبکه های مجازی اگر با سیاست درستی صورت پذیرد تاثیر گذار تر از تلویزیون خواهد بود چرا که امروزه شبکه های مجازی مخاطبین بیشتری دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *