اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال

اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال

این روزها کمپین‌های بازاریابی دیجیتال یکی از دلایل اصلی موفقیت برند هستند. بنابراین شناختن اشتباهات رایج آن در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند.

ابزارهای مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ با سرعت زیادی در حال تغییر هستند. بنابراین افراد متخصص در این زمینه نباید به تجربیات گذشته‌ی خود اکتفا کنند و  لازم است همواره در حال یاد گرفتن راه‌های جدید باشند. فراموش نکنید که افزایش آگاهی و درس گرفتن از اشتباهات گذشته یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به موفقیت در آینده است. اگر به کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ در گذشته نگاه کنیم، درس‌های بسیار ارزشمندی از آن‌ها خواهیم گرفت. درنتیجه می‌توانیم عملکرد بهتری در آینده داشته باشیم. در ادامه‌ی این مقاله‌ی به بررسی رایج‌ترین اشتباهات برندها در دیجیتال مارکتینگ می‌پردازیم.

۱- مشخص نکردن اهداف

۲- توجه نکردن به تجزیه‌ و ‌تحلیل‌ها

۳- امتحان نکردن

۴- استفاده از همه‌ی روش‌های پرطرفدار

۵- انتخاب مخاطبان اشتباه

۶- دست کم گرفتن اهمیت موبایل

اینکه بخواهید در تمام مراحل دیجیتال مارکتینگ عالی باشید و موفقیت برند خود را تضمین کنید کار سختی است. معمولا اشتباه کردن در این مسیر اجتناب‌ناپذیر است. اما شناختن اشتباه‌ها می‌تواند در زمان و هزینه‌ی شما صرفه‌جویی کند و با کاهش دادن میزان استرس، شانس موفقیت برند را بالا ببرد.

2 دیدگاه در “اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *